Fröken Klasson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Fröken Klasson - 31 oktober 2010 18:26

retarded och du kan inte göra ngt annat än att acceptera det! 


jag blir så arg ibland seriöst.

Av Fröken Klasson - 31 oktober 2010 13:47

ojoj vad jag trodde att jag sovit länge "imorse", klockan va typ 12.51 fast sen sa elin och anna attdet är vintertid så vi ska ställa tillbaka klockan, tur var väl det ;) mohahah!


idag vettefan vad som händer, tydligen ska några till Elins familj komma hit och äta.


fick iallafall höra igår 10 gånger att jag inte är från åtvid för att det hördes på min dialekt som tydligen låter as rolig/skön, kul? lite faktiskt   

Av Fröken Klasson - 30 oktober 2010 23:53

det börjar bli jobbigt och plågsamt för mig, det äter upp mig mer och mer för varje dag som går, jag står inte ut längre. igår bad en gammal polare mig dra dit pepparn växer utan att jag ens gjort något. sånt är inte roligt. 


You Eat Me Slowly From Inside And It's Painfull And It Kills Me More And More

Av Fröken Klasson - 30 oktober 2010 23:14

jag och Annna har precis lekt jävel med Elins alla kondomer som hon fick av mig, hon fick exakt 50 stycken av mig igår när jag kom hit! snacka om att man samlar kondomer    Elin lär ju behöva dom mer än mig!   nej nu va jag elak mohahah   

Av Fröken Klasson - 30 oktober 2010 14:31

sitter hemma hos lilla elin i lilla åtvidaberg, hur mys som hellst, jag har saknat henne som fan, underbart att träffa alla från åtvid igen, har inte träffat alla som jag träffa sist men jag har ju bara varit här sen igår! underbar vecka kommer vi ha !   

Av Fröken Klasson - 29 oktober 2010 07:42

inte gör fint väder ute men ändå! en underbar morgon! för idag åker jag bort! woho! lämnar alla sorger och bekymmer hemma i Lidköping och drar till Åtvid för att träffa mina underbara ungjävlar! så sjukt gött ska det bli! 


men får ju inte glömma mina underbara vänner från Falköping/Skövde!    nu kommer bli otroligt saknade och smsade varje dag!     

Av Fröken Klasson - 28 oktober 2010 21:48

jag har varit 10 timmar i skolan idag, värt... nej men det är inte lätt att ta sig någonstans om bor i en annan kommun, och på det hade jag lånat ut både f-kort och skolkort, jag fick skylla mig själv.

just nu sitter jag och lyssnar på Flyleaf för jag är lite deppig. jag vet varför, jag har lite ångest sådär smått. men jag ska tacka mina underbara vänner i skolan, framför allt Linda, Lena, Ellinor och sedan även tacka Jennifer, ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig, ska nu vara borta en vecka från er! känns inte okej faktiskt. dock vill jag träffa min underbara Elin Johansson   

Av Fröken Klasson - 28 oktober 2010 14:04

hehe glömde ju förresten berätta om min bravad imorse.. 

min käre moder körde mig till station imorse, osso stod det en direktbuss vid hållplatsen, så jag fick en ljus idé att jag skulle hoppa på den för jag orkade inte vänta på station.. men ouppmärksam som jag va så åkte den bara genom Skara, inte förbi station eller Katedral, go mig va? så lilla Emelie fick sitta i Skövde själv ett tag bara för att det inte gick några bussar. en timme sen till skolan, jag kände mig duktig! fick halvt panik när den inte åkte som den skulle! men men here i am!  


jag var även duktig och stripade en pelare i skolan! med Josefine K's hjälp, duktiga vi va! lärarna va impade! för det är inte många som kan, inte ens treor! oh vi är bara ettor! mohaha! sen fick vi ta kort på det och lägga i våra portfolios!  


jaaa den är på fel håll, orkar inte ändra! mohahah ! 

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards