Fröken Klasson

Alla inlägg under februari 2011

Av Fröken Klasson - 28 februari 2011 21:42

kanske inte är nyheter för alla som umgås med mig men lite update iallafall :

jag har dom senaste 3 timmarna legat och kollat på Bones oavbrutet typ. det va awsome. men nu är jag riktigt trött. ska sova, blev sent igår, jag satt och pratade med min bror, han är awsome oxå. 
"I'm Feeling Fine."

fint sätt att öva inför nationella imorn? iofs så äre delen då vi ska prata, men whatta hell? jag gör vad jag kan och jag älskar engelska mer än vad jag älskar svenska.


 


I'm Kind Of Awsome. and yes it's true, i do miss u at some levels.  

Av Fröken Klasson - 28 februari 2011 19:14

det som känns bäst är att vi inte lämnade varandra helt och att jag vet vart jag har dig och du mig.   


lyssnar på Bruno Mars - Grenade den är verkligen sjukt underbar, trodde inte jag skulle tycka om någon mer låt av Bruno Mars efter att jag hört en as kass låt men jag är jättekär i den låten, den är så fin. så lyssna om du inte hört den!


ser framemot torsdag. elakt att säga med tanke på mina nuvarande bra klasskompisar och kompisar. för varje gång någon får veta så känns det som om jag krossar hjärtat på dom, att de blir jätteledsna. men. jag klarar inte av det som pågår. 

Av Fröken Klasson - 28 februari 2011 10:37

sitter i skolan, tänker tillbaka på minnen, känner hur det river sönder mig, jobbigt, men ja. 


ska upp och äta sen, frukosten har ju bestått av lite choklad. dämpade sötsuget en stund iallafall. 


  


saknar dagen..

Av Fröken Klasson - 27 februari 2011 21:24

I'm Gonna Do It With Some Style. 


jag ska typ sova. försöka rättare sagt, är typ domnad i hela kroppen, ska ta itu med jag vet inte hur mycket imorn. alla känns som lika stora men ett av dom kommer va något värre. det ena kommer sluta med att jag går ifrån arg och ja so on. ibland vill jag bara sluta leva, inte dö men bara ligga hemma, se på tv, se en jävla massa filmer, på de sättet slipper man gå runt och bli sårad för att man är den man är, inte behöva gå runt och tänka på vad man gör så att så fort man gör fel kommer någon att hacka på en för att dom ska må bra och en annan må dåligt. 

Life's A Bitch, And Life Goes On. ingen kan leva ett perfekt liv. 

Av Fröken Klasson - 27 februari 2011 14:47

får se vad dagen ger, dans ikväll om jag orkar. 


  


Reality kicks in.

Av Fröken Klasson - 27 februari 2011 14:30

jag..eh..jag.. vad ska jag skriva? det finns inte så mycket att säga mer än att jag borde äta ngt, funkar dock inte.. 

Av Fröken Klasson - 26 februari 2011 18:39

väntar på fettomat, ska bli gott! sen mer godis efter det, och titta på massa Bones, ni vet tv serien? jag har fått pappa att älska den serien! ska bli kanon! saknar dock att inte ha en annan liten "Bones-fantast" hemma, saknar honom!   


Av Fröken Klasson - 26 februari 2011 00:23

ska sööva nu efter en skojjig kväll ute i husaby med världens bästa! puss på dom som gjort min kväll.

jag cuttade mig när jag skärde gurka förut, go mej? köss och smek sov gott.

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards