Fröken Klasson

Alla inlägg under maj 2011

Av Fröken Klasson - 30 maj 2011 17:31

sitter i skolan, fortfarande, öh lite segt. men det har varit gott att fylla magen med lite pizza för tillfället. 

ska arbeta vidare med vår resebyrå nue, segt.


 

Av Fröken Klasson - 29 maj 2011 18:37

jag har haft en otroligt bra helg, till skillnad från min förra helg. :) 

fått veta massa nya saker, några lite bättre och andra kanske sämre men ser saker på andra sätt nu. :)

ska strax åka iväg och dansa, lär väl behövas efter helgens allt godis ^^
skolan imorn kommer nog bli gött seg, ska gå ända tills klockan 20.00, kommer bli spännande :) 

Av Fröken Klasson - 27 maj 2011 12:37

har nu ändrat min webbaddress. du kan fortfarande skriva "dropitlow" men det ändras till frokenklasson ist.
kände att det blev lite mer personligt då :)

ska sitta och vänta tills klockan blir tre. mycket skoj. mycket skoj... 

Av Fröken Klasson - 26 maj 2011 21:25

komme rinte in på min fb, jävla *PIIIIP* nej det är inte så allvarligt faktiskt. för jag klarar mig bra på msn för tillfället ;D kommer itne in via mobilen heller nu märkte jag, skoj :(

tur att man har sociala vänner :') 

ska typ sova snart :)))) längtar tills imorn hihi ! 

Av Fröken Klasson - 26 maj 2011 20:38

Asså jag har så kass humor att det är knappt sant asså, det är sjukt vad kass humor jag har xD

liksom sitta och skratta för att en polare till mig är lika "lång" som mig men heter Högberg i efternamn, då har man kass humor HAHA

vad gör jag ikväll då? ingenting som vanligt, men va och gymma förut, de va göööttt, inte en människa där förutom gyminstruktörerna. blir så nervös att dom ska komma och prata med mig eller något xD (blir lite folkskygg ibland HAHA)


    jag vill ha en :(

Av Fröken Klasson - 26 maj 2011 11:08

ska snart upp och äta, väntar på johanna.
gjorde ett fett tungt prov förut, tänk att lägga ihop alla nationella delar i alla ämnen, så jobbigt tyckte jag att det var..... sjukt asså!



Av Fröken Klasson - 25 maj 2011 21:49

jag har suttit och filosoferat lite under min ensamma tid hemma nu ikväll. och jag vet inte om jag direkt kom fram till något speciellt men jag kom på att det finns så inni helvetes mycket saker jag egentligen vill göra just nu.

fast jag har egentligen massa tid att göra allt på men jag är för lat. 

jag vill åka till åsarp igen, mysa med älskling men han jobbar ju hela tiden så det är inte så lätt. sen så vill jag ha en heldag ihop med Matilda och Johanna, bara vi tre, det va föööööör längesen, jag vill träffa massa gamla kompisar osv.... nana


 


mmm jag vill även bli miljonär och spendera alla pengar på mig själv,

...

Av Fröken Klasson - 24 maj 2011 21:20

vad ska man skriva? jag är oaktiv igen, vet inte, har suttit massa timmar här men inte en enda gång känns det osm om jag uppdaterat min blogg? herregud, 


skulle fylla på olja i mopeden förut, ah det gick ju bra (Y) jag såg så hjälplös ut när jag inte fick upp korken att en främling kom fram och fråga om jag behövde hjälp.. snacka om pinsamt? vart ju inte bättre av att när man skulle hälla i oljan så blåser det så äckligt mycket att jag nästan häller utanför massor. MEEEEN det va galet skönt att få komma till gymmet och bränna några kilon, jag mådde bra efter. 



saknar mitt ljusbruna hår ibland...  

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards