Fröken Klasson

Alla inlägg under januari 2011

Av Fröken Klasson - 31 januari 2011 21:17

Jag är ju snyggast bäst och sötast, så enkelt är det ju bara? jag menar titta på mig bara, titta på mig om någon månad hur galet snygg jag är? kolla min pojkvän, är inte han seriöst världens bästa person? jag är bäst helt enkelt!!!!

får nämligen höra annat på FB    alla är emot mig!    alla tror att jag är ett korkat kinderägg   (blond på insidan, brunett på utsidan) 


  


bäst och snyggast, PEACE OUT MAN! nu ska jag duscha, bara för att jag är så sjukt bäst

Av Fröken Klasson - 31 januari 2011 19:17

jag kan inte samla mina tankar för tillfället, jag har bara en person i huvudet, någon jag håller riktigt kär, tänker på dig. ♥♥


  



Av Fröken Klasson - 31 januari 2011 16:19

läste nyss ett meddelande som va med i "rampljuset" en kvinna där hävdade att facbook förstör alla ungdomar, men det är väl inte facebooks fel att vi sitter där? jag menar kolla på alla dessa gubbar och kärringar som oxå sitter 24/7 vid datan. tro inte att de äldre är större änglar än vad vi ungdomar är, ni gamla är precis likadana. 


  

Av Fröken Klasson - 31 januari 2011 12:46

har precis fått bedömninga av vårt grupparbete om Sydamerika. vi har en s.k Keynote-presentation (för er som inte har mac-dator så äre typ som Pc's power point). det gick bra och vi kom undan med endast väldigt lite synpunkter, är inte vi bäst eller?! bästa teamworket typ ;) 


ska nog dra in till stan efter skolan, tjecka in gymmet lite kanske   ordna introduktionstid. har några timmar att slå ihjäl på typ onsdag, och ska jag inte va med hunny bunny imorn blir det nog definitivt gymmet, slutar ju tolv imorn, kanske tidigare, har ingen samhällslärare imorn och på onsdag   


tjeckade in min polares blogg förut, hon har faktiskt gjort ett videoinlägg om bland annat sin panik-ångest, och början av högstadiet och lite sådant, där bland annat hon nämner mig ;) kommer dock inte länka hennes blogg för hon vill ha den lite anonymt. men anledningen till att jag tar upp just videoinlägg är för att jag funderar själv på att göra det någon gång, när jag har tid   

Av Fröken Klasson - 31 januari 2011 09:59

mycket spännande att sitta vid skolans datorer, för jag tycker att de borde vara snabba men de är sega som faen. iallafall om man ska spela "resort world"  @ facebook. jobbigt, men tidsfördrivande 4sure. 

Av Fröken Klasson - 30 januari 2011 21:02

det ska inte direkt bli roligt med skola imorn, börjar 8 sen ett hål från 09.20 till 11.25, jäääätttteeee roligt... nej det suger verkligen, men man får väl ta och gå dit, jag menar vi har ju egentligen skoltid mellan 08.00 - 15.20 varje dag, så det är bara att släpa dit sig   


min helg har varit helt förträfflig, har haft världens bästa sällskap hela helgen av min familj,!

Av Fröken Klasson - 30 januari 2011 11:36

jag ska snart gå in och hoppa lite på min älskling, han är lite trött så han följde inte med mig upp för en stund sen.. ska bli kul att reta honom!   typ peta han lite i örat (han hatar det!!) och sånt! *evillaugh* 


bilder från igår (vi hade lite gäster hemma!) :


     


Bild 1 : Patrick och mamma!

bild 2 : Patricks tattoo (L)

Bild 3 : sallad xD det va göööööttt  

Av Fröken Klasson - 29 januari 2011 18:37

jag och min käresta ska ha hemmakväll själva tonight! resten av familjen sticker iväg på en revy i Skara. jag ville inte följa med dit, dock visade sig att Patrick jättegärna hade velat följa med? men jag va inte tillsammans med honom när dom beställde biljetterna! synd! ;)

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards