Fröken Klasson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fröken Klasson - 31 augusti 2011 19:45

nej nu ljög jag. fast den är nyredigerad. gills det?

maybe not.

va i skolan. satt och lyssnade på tusen redovisningar.

det va mindre skoj.

sen satt vi ytterligare massor?!


eller ajuste. träffa min pojk med. det va underbaaaaaert. as always.

meeeen back too school. 

jag missade bussen med typ 30 sekunder. 

det skär i hjärtat att få behöva vänta över en timme på buss. 

dock va jag med amanda och hennes kille.

jag konstaterade att dom är lite lika mig och min pojk. PÅ VISSA PLAN, OBS!!!!


 


omg?!?! jag är blond (?) 

nej jag är pissgul och jag orkade faktiskt inte färga det helt blont.

det saknar jag dock.

men dumma mig köpte löshår som är svart.

Av Fröken Klasson - 29 augusti 2011 20:53

hej. 

jag tror jag börjar åka på en höstdepression.

har inte blivit på bättre humör ett piss sen i helgen, 

helt off har jag tydligen varit i skolan,

amanda tyckte jag va helt borta, hela tiden,

måste varit en pain in the ass.


men lite bra saker då:

jag älskar min älskling.

jag har varit och skrivit in mig på körskola.

har körlektion imorn.

har en sjukt chillig vecka.

helgen blir nog bra? om inte annat själv hemma. det är trök.


 


det bara är så. jag kan inte hjälpa det.

Av Fröken Klasson - 28 augusti 2011 22:09

ah tänkte la skriva något egentligen men 

jag böttar Shayne Ward - Breathless och deppar typ,

inte deppar men tar fram mina känslor ett tag för det behövs lite just nu.

Av Fröken Klasson - 28 augusti 2011 17:06

helgen har varit bra?

men det brukar den va.

min bror och hans tjej har varit hemma, träffa dom inte jättemkt dock..

får la ta med mig min älskling och bitch ner dit..

va på lischöpingscruisingen igår, de va la dock mindre lyckat haha.

satan, har aldrig varit på så jävla kasst humör någonsin typ.

men reta mig på fel dag vid fel tillfälle, det kan sluta illa.


det har varit kasst väder typ hela helgen, värsta jobbigt, det va nt dirr bättre.

det var bara skönt att komma hem och sova till sist,

roligaste måste varit när jag och min bitch raidade facebook jävlarimej !


 


min bitch, <3 när hon inte får va älskling för att Daniel är bitch.

Av Fröken Klasson - 25 augusti 2011 22:14

fml.


återkommer när humöret är bättre.

Av Fröken Klasson - 25 augusti 2011 13:47

mmm :3


jag ska cykla igen sen. med träningsvärk?! 

jobbigt det är att va otränad. men jag får jobba på det?

helt klart!

jag ska träffa Ronjii i stan ! :*

hon ska även med mig till falköping imorn, värsta roligt kommer det bli ! 

(om hon får åka med -.-)


hade två lektioner idag, kändes faktiskt inte så värt... xD 

Av Fröken Klasson - 24 augusti 2011 22:03

godkväll. 

eller äre en god kväll?

jag vet inte. har inte smakat på den. HHAHAHAA

sämst humor. ):


fast jag är söt iaf? (a)


 


bilden är huuuuuge. men haha det är ju bara för att jag är med på bild?!?!?!?

Av Fröken Klasson - 24 augusti 2011 20:25

hihi nom nom, 


hej :3


i'm back !


jag drog till gymmet, cyklade?! gosh vad hurtig jag är ibland. HAHA

detta firar jag med ett inlägg på min fina blogg och massa godis efter bion igår som jag och älsk va på. 


satte i mina nya töjningar förut, kärlek på dom  


   


jag är söt och min tummeupp är suddig i know. Min klass bakom på kortet, fin min gör jag med, söt. 

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards