Fröken Klasson

Alla inlägg under november 2010

Av Fröken Klasson - 30 november 2010 20:25

ändrade lite i min header för jag fick lite rådgivning från en klasskamrat, så förut gjorde jag slag i saken och fixade det! 


bättre/sämre?

Av Fröken Klasson - 30 november 2010 16:41

100:e inlägget, fan va jag måste ha uppdaterat bra, på min förra blogg så hatade jag att blogga, bara gnällde och tyckte det va as tråkigt. det va jobbigt att lägga upp header, byta textstil och massa bös, det är sjukt enkelt på bloggplatsen.   


med mat i magen så saknas det bara en grej, eller ja en person, men han kommer väl om en stund, awsome   


jag funderar på vad jag ska önska mig i julklapp....


funderar på:

  • ett nyare photoshop på svenska
  • Adobe Illustrater (bara för att vi har det i skolan)
  • stativ till kameran
  • nytt mobilheadset
  • ny cam
  • nya högtalare till datan

  

Av Fröken Klasson - 30 november 2010 13:46

tänk att jag redan skrivit 99 inlägg på min kära blogg som jag inte ens haft i 2 månader, känner mig ganska duktig ändå! 


sitter i skolan, tänker på min bejb och snacka med Emy och Ronja, har ju haft hål i två timmar snart, fatta va segt eller?! vi va och flötade oss lite på donken, sjukt gott, men miin dricka smakade bäver så ellinor hämtade ny dricka i smyg! så gullig är hon !   


min bejb kommer hem till mig när han slutat jobba, så gött ska det bli ! :D 

Av Fröken Klasson - 29 november 2010 20:00

jag vet allvarligt talat inte vad man ger till en supergullig kille på 19 år, det står helt still i huvet, jag vill att det ska va så bra som möjligt, så minnesbart som möjligt, något han kommer och tänka på varje dag att det är just JAG som gett honom det. att det är mig han kommer och tänka på varje gång han ser saken. något riktigt personligt ska det va oxå, hjälp?

ingen parfym eller något, sånt tycker jag ger dubbelbudskap. 

Av Fröken Klasson - 29 november 2010 16:52

gosh, om folk bara kunde framföra sina saker till någon annan själv istället för att be någon annan. 


sitter vid datan, har tråkigt, som vanligt typ. imorn äre tisdag och då ska jag och ellinor gymma, bli beff! mohahaah   plus att vi ha gympa i skolan först, vi är sinnessjuka!!!   

Av Fröken Klasson - 29 november 2010 15:06

schalala, värd dag i skolan? nej inte direkt, men det har varit rätt lugnt ändå, Patrick sov ju här så    PRETTY JÄVLA AWSOME! hehe   men tillbaka till skolan! hade en lektion, fick skjuts till skolan, de va gött, dock glömde jag väskan i bilen så han fick komma tbx   tur va väl de ! 


nu när man kommit hem från skolan så käkar jag lussekatter! mums! mamma kommer hem strax och ska laga mat men men   


  


julkänsla aha aha that's the way aha aha i like it ! tagen av mig ! -.-


Av Fröken Klasson - 28 november 2010 12:04

jag är bra på saker, mohaha som jag är intresserad av   eller hur Matilda?   


sitter och väntar på bättre tider... nej det gör jag inte, men jag väntar faktiskt på en person, fast jag ska väl ta och fixa ordning mig lite så jag inte ser ut som ett lik när han kommer. får ju hit en jävla massa släktingar sen på adventsmys typ -.-" trevligt trevligt....... 


  


ibland har även jag tråkigt (roligt) med kameran! :D 

Av Fröken Klasson - 27 november 2010 19:37

  


King som vi är !  moha min töj i högerörat syns rätt gött 

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards