Fröken Klasson

Alla inlägg under december 2010

Av Fröken Klasson - 31 december 2010 13:48

har övningskört i snön. gick faktiskt as bra! körde dock med automat men men kul vare! ikväll blire stan för hela slanten!


ha ett gott nytt år allihopa!

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 22:56

nu äre sista inlägget på detta året troligtvis! ska nämligen lägga mig strax. är trött som ett as men aaah det är massa folk här >.< så jag vågar knappt gå i från datan eftersom jag bara sitter i patricks student tröja! ojoj porr! nej men aaah hahahaah ! 


sitter faktiskt i skype och tjötar med alex, riktigt kul faktiskt. det va längesen. med tanke på att vi brukade snacka typ 2 timmar varje dag... !   

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 22:16

  


Vill man inte ha kontakt med vissa personer så gör man det mesta för att stoppa dom! som mitt fina sms verkar ha gjort ;) 

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 21:29

stort ska det bli med! nej dt ska det inte. men iallafall 12 mm sen längre får jag inte gå för massa folk. det lockasr med typ 14/16 men men för stort är inte fint heller, inte på en liten flicka som jag! ;) jag blir sjukt sugen på att töja båda samtidigt dock måste jag vänta på att högerörat ska läka eftersom det blev sjukt infekterat med min tunnel... buhu i guess! 


  


I WANT IT BACK! </3

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 20:32

alltid vill man synas men man inte göra det på ett hemskt sätt, man ska göra det lugnt och metodiskt. naaaaaah! skit idéer!


va vulgär, chocka världen så du får all jävla uppmärksamhet som du vill ha !


svär, spotta på kändisar, klä dig som en idiot och gör vadfan du vill! det vore fan fett skoj att göra! väcka en jävla massa uppärksamhet. provocera som ett as i sina rubriker så folket blir intresserade! för liksom, vem i hel världen vill läsa en as booring blogg om en brud som knappt gör något för att sticka ut? nu säger jag inte att jag inte sticker ut men detta syns ju dock inte i min blogg, det är ju bara mina vänner som vet. kanske borde lägga upp massa skojiga bilder? dock kommer ju alla bilder va egentagna eftersom jag absolut inte vill åka dit för att ha använt någon annans bild ;) 

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 19:17

jag tror inte ens min kära bok skulle hjälpa mig för tillfället. men mest av allt så skulle denna kvällen vara perfekt, eller lite ljusare iallafall, om jag hade min käresta här och vi käkade hämt-mat med familjen min. tänk att få ligga och mysa i soffan med den man tycker om. vore inte det underbart? mmmm blir kär i bara tanken. Men i verkligheten så är min älskade och tränar så jag sitter hemma och har bajstråkigt, som tur är, så är jag nte all by myself   

Av Fröken Klasson - 30 december 2010 17:00

mohahaha nu är mina naglar klara. fick en idé förut så allting tog lie tid. tur att jag inte hunnit måla alla naglar chock-rosa innan jag kom på min idé ! 

jag tänkte eftersom jag ska ha en svart klänning imorn får jag har lite färg som sticker ut på fingertopparna eftersom jag älskar att hålla på med mina naglar ! resultat? jag är nöjd, dock inte perfekta men ni får döma själva ;) :



  



Av Fröken Klasson - 30 december 2010 15:10

åh gud vad jag verkligen måste byta ringsignal! jag blir vettskrämd varje gång min telefon ringer! och min telefon ringer inte ofta så det blir ännu mer sällsynt !   


ska sticka och fixa lite inför imorgon, har lite ändrade planer nu angående nyår men jag tror det blir kanon i vilket fall som hellst. bara jag får spendera nyår med någon jag tycker om så mycket som jag tycker om Patrick! vi stannar i Lidköping och det blir nog as bra! kanske får träffa på ett par fulla kompisar på stan ;) det ska bli så roligt så ! mohahaah 

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards