Fröken Klasson

Alla inlägg under juni 2011

AHA

Av Fröken Klasson - 21 juni 2011 13:30

ah nä men vad ska man säga?

verkar inte ha mycket att säga numera... HHA

nä men jag är alltid fullproppad med massa saker att säga, inte för att allt kanske borde skrivas här men när man pratar med mig så kan man få veta riktigt mycket :D


gick bredvid på sommarjobbet idag. det var helt okej om jag inte hade varit så extremt skärrad. en idiot några km från där jag bor hade ingen respekt för mig utan tyckte att han/hon skulle köra på mig ist. hade jag fått panik och bromsat hade det säkert gått riktigt illa men jag körde för att klara mig undan och undan kom jag (:

Av Fröken Klasson - 16 juni 2011 23:28

sova snart, sett det sista av bonesavsnittet, har tagit typ en och en halvtimme att kolla på, men men :D leka med älskling i helgen, wiiie <3


 


haha, oj trodde inte bilden va så suddig, men men orkar inte ladda upp en ny (a)

Av Fröken Klasson - 16 juni 2011 21:25

har varit ledig idag, de va ganska skönt, med tanke på att vi hade gäster som åkte sent igår :) plus att pappa och brorsan kom hem typ fem inatt och dunkade musik ^^

har lekt med ronja idag, vi stekte pannkakor, dom blev gooooda :D  

vi såg även på Titanic, men medans vi lagade mat så lyssnade vi på en låt vi fick höra på lidköpingscruisingen när vi åkte Valiant :D



den är inget för barn, men lyssna på egen risk ;D

Av Fröken Klasson - 15 juni 2011 15:04

snart sticker vi in till studenten i lilla lidköping, tiitta på min bror, jessica och massa massa andra glada studenter! årets händelse i lidköping förutom karnevalen ! 


 


klart vi hinner med en cam bild !

Av Fröken Klasson - 14 juni 2011 16:16

det är fullt ös hemma på Klastorp 3 ! massa som ska göras innan studenten imorn! brorsans klass är här och klär lastbilen, det börjar likna något iaf! eller? ;)


 

Av Fröken Klasson - 13 juni 2011 23:16

loook! typ två vecko sen jag skrev ngt här ? 

skäms.... HAHA

fick ett underbart samtal förut! sommarjobb :3 på mammas jobb - avdelning med Mohahah. fint, passar mig perfa, skojig personal iaf! inte för att mamma kommer va där men iallafall! vet ju vilka hennes kollegor är ;)


klockan är sent. borde sova. men brorsan fick igång routern förut så här ligger jag och bloggar mitt i natten typ, lady marmelade dunkas i öronen, fett skön och gammal! 

om typ 40 min äre den 14, vilket innebär att för ynka två månader sen bidde jag tsm med min finaste älskling Daniel! känns som om det är en evighet sen jag va i åtvid, men det är fan bara två månader sen ! 


 


jag ääääär sööööt jag vet ! :* 

Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards