Fröken Klasson

Alla inlägg under mars 2011

Av Fröken Klasson - 31 mars 2011 13:41

hade tråkigt, gjorde bilen mer porrig röd



   

Av Fröken Klasson - 31 mars 2011 11:00

gör samhällsuppgifter, slutar om 35 min typ, eller ja har ju hål dock men aah ! 

sen åka in till city, blir nog awsome!


läääängtar till helgen som fan! kommer nog bli great, om jag spelar mina kort rätt! haha   det kommer säkert sluta med att jag har as kul iallafall, är inte det huvudsaken?     


ibland äre riktigt kul att tjuvlyssna på folk, man får verkligen reda på så många roliga saker! och den pinsamma tystnaden när den ena dissar något som den andra tycker om haha ! 

i'm awsome! 

Av Fröken Klasson - 30 mars 2011 21:42

kolla vad duktigt, två inlägg idag, woho!


skola imorn, sen fika med gullet Rachel! ;D förhoppningsvis får jag en ny mobil med!


puss godnatt jag längtar tills lördag och fredag ! eller ja typ hela helgen!

Av Fröken Klasson - 30 mars 2011 09:14

redigerade en bil i skolan, hade tråkigt :D 
tänke byta bakgrund men göre en annan dag för jag börjar snart! :*



Originalet här nedanför :


    

Av Fröken Klasson - 28 mars 2011 18:23

är jag inte duktig oh trogen mot mina läsare?! jag uppdaterar även om suget är borta, så jävla snäll är jag  !


jag är godissugen... ! som fan -.-"
vill ha "emelie-godis" godis som är plockat av mig och som bara jag måste tycka om! och helst som bara jag gillar, det borde fan finnas en facebookgrupp för det, jag menar det finns ju om kebaber och skit.. haha !

men ni tänker säkert "-vadå? gör en själv då?"
men nej jag pallar fan inte! 
shit vad jag blev sugen på att skriva eller?!


nej men jag ska meddela att jag ska "blogga" över min hemsida snart istället, för ärligt talat så kommer den va as fin tack vare min alldeles egna "webbtekniker" hihi !

plus, vem vill inte kunna ha en as fin blogg på en hemsida där man kan lägga upp bilder separat plus att det inte är någon som helst reklam? underbart!



(har för övrigt en sjuk känsla, jag överreagerar säkert eftersom jag inte känner att allting är avslutat med dig men aaah ! känslor osv får man ha ;D )

Av Fröken Klasson - 28 mars 2011 13:51

dra in en sväng te stan sen, träffa lilla molle :) 
haft en seg dag i skolan idag, många händelser men aaah ! hahaha !


Av Fröken Klasson - 27 mars 2011 16:26

jag funderar på att lägga ner bloggen.. 

Av Fröken Klasson - 25 mars 2011 18:06

siiter och njuuuuter av livet, ser ut som jag vet inte vad i håret, lite söt kanske jag är men inte mycket ;D kanske kan langa en söt bild!

fast nä tror inte det ! höhö!
kan lägga in lite på bilder på svanarna vi har i marken utanför huset! (man måste va snabb och skicklig om man ska fota med ett "standard-objektiv") åh herregud vad jag sprang i leran! kanon vare iallafall! fick lite bilder iallafall ^^


är man gammal för att man har kaka till kaffet? isånafall är jag gammal... usch! :(



Presentation


Ska man verkligen behöva skriva något vettigt här? ni märker nog hur jag är som person om du läser mina inlägg ;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards